Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ



Τροπολογία με θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κατατέθηκε αιφνιδιαστικά από το Υπουργείο Παιδείας στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου "Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις"...
Από την Τροπολογία αυτή απουσιάζουν για μια ακόμη φορά ρυθμίσεις για το Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. που θα έλυναν κάποια από τα πολλά προβλήματα του προσωπικού αυτού(Μετονομασία Ε.Β.Π. σε Ε.Β.Ε.Π., θέσεις Συμβούλων Ε.Ε.Π., δυνατότητα μετατάξεων, εναρμόνιση πρόσληψης αναπληρωτών Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. με διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π.κ.λ.π.), αν και έχουν εδώ και πολύ καιρό κατατεθεί ως προτάσεις της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. και των Αιρετών Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. στους αρμόδιους του Υπουργείου Παιδείας...
Για μια ακόμη φορά κρίμα...και για μια ακόμη φορά "Aχ, πού σαι, νιότη, που ’δειχνες πως θα γινόμουν άλλος!"... 
Κι ας μου επιτραπεί να καταθέσω ένα γενικό σχόλιο επί της Τροπολογίας αυτής, πως με προχειρότητα αντιμετωπίζονται πολύ σοβαρά θέματα όπως αυτό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης, θέματα που απαιτούν συναποφάσεις, συναινέσεις και συναντιλήψεις για να προχωρήσουν...και προπαντός διάλογο...


Αναλυτικά με την Τροπολογία αυτή:

  1. Μεταβάλλεται το ισχύον σύστημα μαθητών σε τμήματα.
  2.  Eφαρμόζονται τα αναλυτικά προγράμματα γενικής εκπαίδευσης στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία.
  3.  Eισάγεται ο θεσμός των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης.
  4.  Oρίζεται εισηγητής των θεμάτων στο Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ο Διευθυντής Ειδικής Αγωγής ή ο Προϊστάμενος αρμοδίων τμημάτων της Διεύθυνσης.
  5.  Στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης μεταφέρεται η υποστήριξη των μαθητών από τον εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης στο περιβάλλον της τάξης που ανήκουν οι μαθητές, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό του τμήματος.
  6.  Αναγνωρίζεται ως δημόσια εκπαιδευτική η προϋπηρεσία του άρθρου 23 του ν.3699/2008 και για τους εκπαιδευτικούς που κατέχουν οργανική θέση σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
Αρ. Τροπολογίας: 185/6 10.2.2016 
 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ

Βασίλης Βούγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου